OPPRETT E-POSTKONTO I IPHONE
Guide Iphone
Vår e-poststøtte inkluderer at vi er ansvarlige for at webmail/e-postløsningen vi leverer fungerer som den skal. Vi er også ansvarlige for support angående brukerproblemer i webmailmiljøet.
På sin side kan vår e-post kobles/kobles til diverse andre e-postklienter som Microsoft Outlook, Thunderbird, Macmail, Iphone osv. Ønsker du hjelp til å koble e-postkontoen din til en klient eller enhet, kan vi hjelpe deg med dette for en belastning: 495:- /konto og enhet*.
I mange tilfeller kan vi også hjelpe deg med eksport og import av e-post, kontakt vår support for pris på dette.
*Debitering kan legges til i tilfeller hvor det er behov for ekstra feilsøking eller lignende.
1
Gå til Innstillinger -> Kontoer og passord -> Legg til konto
Velg Annet
Legg til e-postkonto
Skriv inn et navn, e-postadresse, passord og beskrivelse og velg deretter Neste
2
Velg Imap-konto som kontotype (dette er standard)
Fyll ut server for innkommende e-post, som vist med din e-post og domeneadresse.
Vertsnavn: nmail7.ballou.no
3
Fyll ut server for utgående e-post, som vist med din e-post og domeneadresse.
Vertsnavn: nmail7.ballou.no
5
Får du meldingen "Det kan hende at denne kontoen ikke kan motta eller sende e-post. Er du sikker på at du vil lagre?"
Velg Lagre
Nå må du endre porter og sørge for at SSL er slått av på kontoen
Du finner kontoen din under "Kontoer og passord"-menyen under Innstillinger
Velg den opprettede kontoen og rull ned til bunnen av kontoen.