OPPRETT KONTO I OUTLOOK 2016
Guide Outlook 2016
Vår e-poststøtte inkluderer at vi er ansvarlige for at webmail/e-postløsningen vi leverer fungerer som den skal. Vi er også ansvarlige for support angående brukerproblemer i webmailmiljøet.
På sin side kan vår e-post kobles/kobles til diverse andre e-postklienter som Microsoft Outlook, Thunderbird, Macmail, Iphone osv. Ønsker du hjelp til å koble e-postkontoen din til en klient eller enhet, kan vi hjelpe deg med dette for en belastning: 495:- /konto og enhet*.
I mange tilfeller kan vi også hjelpe deg med eksport og import av e-post, kontakt vår support for pris på dette.
*Debitering kan legges til i tilfeller hvor det er behov for ekstra feilsøking eller lignende.
1
Gå til menyen "Fil" og velg deretter "Legg til konto" under den første fanen kontoinformasjon.
Skriv inn e-postadressen din og klikk på "Avanserte alternativer" og klikk på "Jeg vil konfigurere kontoen min manuelt"
Klikk deretter på Koble til
Velg IMAP ved "Velg kontotype"
2
Fyll inn alle kontoinnstillinger, (se bildet til høyre) og velg deretter Neste
Innkommende e-post:
Server: nmail7.ballou.se
(din nmail-server, du kan spørre oss hvilken det er hvis du er usikker)
Havn: 143
Krypteringsmetode (SSL): Ingen
Utgående e-post:
Server: nmail7.ballou.se
(din nmail-server, du kan spørre oss hvilken det er hvis du er usikker)
Havn: 2525
Krypteringsmetode (SSL): Ingen
3
Skriv inn passordet ditt for e-postadressen. (Den kommer opp 2 ganger) og velg deretter Koble til.